Legjobb izzadásgátló

 2010.06.19. 12:44

Megtaláltam! Pár hónapja folyamatosan azzal küzdöttem, hogy ideges voltam, ezért izzadtam, ezért rossz szagom volt, aztán már amiatt voltam ideges, hogy rossz szagom van, és félek emberek közé menni, és ezért mégjobban izzadtam.. szóval borzasztó volt. Persze az átlagos izzadásgátlók emmit nem értek, próbáltam sima DM-ben kapható cuccokat, meg gyógyszertárakban kapható szereket, de semmi. A Vichy-től is sokat vártam, de az se csinált semmit. Aztán kedvenc barátom, a google segítségével találtam erről fórumokat, és kipróbáltam, ami úgy tünt, nagyon sok embernek bevált már: Certain Dri (izzadas.hu). Az oldalát nézegetve tünhet úgy,mintha csak valami újabb "csodaszer" lenne, de tényleg hatékony. Lefekvés előtt, fürdés után kell használni, elvileg 2-3 naponta. Először 2 naponta használtam, és napközben tökéletesen száraz maradtam végig, szagmentesen. Persze, kiszárítja a bőrt, mert hát így működik, erre elkezdtem ritkábban használni. Most már csak akkor kenem be magam este, ha másnap nagyon izgulós napom lesz. Mivel most már megvan az ellenszerem, nem is izgulok azon, hogy mi van, ha izzadni fogok, és így enélkül se izzadok annyit. Úgyhogy tök jól működik. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://leges.blog.hu/api/trackback/id/tr972093442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása